Det var en overall till den lilla det gällde. 

Det här att handla på Tradera börjar bara irritera mig mer och mer. Så pass att jag förmodligen aldrig mer kommer att utnyttja mitt konto där. Så känner jag just nu efter ett rätt trevligt mail till en säljare där jag bara informerade om att fraktpriset var väldigt högt. Inget klagomål alls, inte att jag på något sätt bestred kostnaden. Bara påpekade för att h*n skulle slippa problem i framtiden med missnöjda köpare eftersom frakten ändå är viktig. En typisk sak många klagar på. Och får en rejäl utskällning för det. Nej tack.

Självklart är det inte bara en sak. Utan de tidigare gånger jag har handlat där har jag nästintill alltid blivit besviken på skicket. Det strular med postgång (knappast Traderas fel) eller något ”saknas” plötsligt i paketet man köpt. Lite bägaren som rann över så att säga.

Frakten på en bebisoverall var alltså satt på enligt mig otroligt häftiga 80:-